Aktorka TR Warszawa. Absolwentka Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera w Łodzi. Debiutowała rolą Wiedźmy w “Makbecie” w reż. Mariusza Grzegorzka (Teatr im. Stefana Jaracza w Łodzi, 2008). Zaraz po studiach zagrała m.in w operze “La Bohéme” w reż. Agaty Dudy-Gracz (Teatr Wielki im. Stanisława Moniuszki w Poznaniu, 2010). W latach 2010-2012 związana z Teatrem im. Stefana Jaracza w Łodzi, gdzie zagrała w takich spektaklach jak m.in.: „Posprzątane” w reż. Mariusza Grzegorzka (2009), „Barbello o psach i dzieciach” w reż. Anny Augustynowicz (2011) i “Król Ryszard III” w reż. Grzegorza Wiśniewskiego (2012).
Jest autorką dramaturgii, scenariusza, muzyki oraz reżyserką “To nie wina krajobrazu” (2011), spektaklu zrealizowanego w ramach programu MKiDN Młoda Polska. Gościnnie zagrała
m.in. w Teatrze IMKA (“Nasze miasto” w reż. Szymona Kaczmarka, 2011) Nowym Teatrze
w Warszawie (“Życie seksualne dzikich” w reż. Krzysztofa Garbaczewskiego, 2011),
TR Warszawa (“Nietoperz” w reż. Kornéla Mundruczó, 2012), Teatrze Polskim w Poznaniu (“Balladyna” w reż. Krzysztofa Garbaczewskiego 2013), Narodowym Starym Teatrze
im. Heleny Modrzejewskiej (“Poczet Królów Polskich” w reż. Krzysztofa Garbaczewskiego 2013; „Być jak Steve Jobs” w reż. Marcina Libera, 2013). W 2013 była na etacie
w Narodowym Starym Teatrze im. Heleny Modrzejewskiej w Krakowie, gdzie zagrała
m.in. w „Do Damaszku” w reż. Jana Klaty (2013). Od 2014 roku jest członkinią zespołu
TR Warszawa. W TR stworzyła role w takich spektaklach jak: “Druga kobieta” w reż. Grzegorza Jarzyny (2014), “Męczennicy” w reż. Grzegorza Jarzyny (2015), “Możliwość wyspy” w reż. Magdy Szpecht (2015), “Robert Robur” w reż. Krzysztofa Garbaczewskiego (2016), “Puppenhaus. Kuracja” w reż. Jędrzeja Piaskowskiego (2017), “Moja walka” w reż. Michała Borczucha (2017), “Kalifornia/Grace Slick” w reż. René Pollescha (2017), “Cząstki kobiety” w reż. Kornéla Mundruczó (2018), “Burza, 2020” w reż. Grzegorza Jarzyny (2020).
Zagrała w wielu produkcjach filmowych, m.in. w takich filmach jak: „Druciki” w reż. Aleksandry Gowin i Ireneusza Grzyba (2009), „Opowieści z chłodni” (2011), “Jelonki” w reż. Jana Kwiecińskiego (2011), „Kebab i horoskop” Grzegorza Jaroszuka (2013), “Dżej Dżej”
w reż. Macieja Pisarka (2014), “Romantik” w reż. Mateusza Pisarka (2016), “Czułość” w reż. Wacława Miklaszewskiego (2016), “Sztuka kochania” w reż. Marii Sadowskiej (2017), „Serce miłości” w reż. Łukasza Rondudy (2017), “Jerry” w reż. Romana Przylipiaka (2017), „Pomiędzy słowami” w reż. Urszuli Antoniak (2017), “Zabawa zabawa” w reż. Kingi Dębskiej (2018), “Reisefiber” w reż. Mateusza Bednarkiewicza (2019), “Ikar. Legenda Mietka Kosza” w reż. Macieja Pieprzycy (2019), a także w serialach, m.in. zagrała jedną z głównych ról w serii “Nieobecni” w reż. Bartosza Konopki (2020).
Otrzymała wiele nagród i wyróżnień, m.in. Grand Prix Konkursu Aktorskiej Interpretacji Piosenki na 30. Przeglądzie Piosenki Aktorskiej we Wrocławiu (2009), wyróżnienie oraz nagrodę publiczności na 27. Festiwalu Szkół Teatralnych w Łodzi (2009), wyróżnienie aktorskie za rolę Myrtle Webb w „Naszym Mieście” 52. Kaliskich Spotkań Teatralnych (2012), Grand Prix za rolę w “Nietoperzu” 53. Kaliskich Spotkań Teatralnych (2013), Nagrodę Marszałka woj. łódzkiego za sezon artystyczny 2012/2013, nagrodę „Talent Trójki” (2014), wyróżnienie za rolę w spektaklu „Robert Robur” 57. Kaliskich Spotkań Teatralnych (2017), Nagrodę im. Piotra Łazarkiewicza dla Młodych Talentów na 18. Festiwalu Filmów Polskich
w Los Angeles (2017), nagrodę aktorską „Dziennika Teatralnego” za rolę w spektaklu „Puppenhaus. Kuracja” 19. Ogólnopolskiego Festiwalu Sztuki Reżyserskiej „Interpretacje”
w Katowicach (2018), nagrodę za rolę w spektaklu „Puppenhaus. Kuracja” 24. Ogólnopolskiego Konkursu na Wystawienie Polskiej Sztuki Współczesnej (2018), pierwszą nagrodę aktorską za rolę kobiecą w spektaklu „Cząstki kobiety” 12. Międzynarodowego Festiwalu Teatralnego „Boska Komedia” w Krakowie (2019). Jest również laureatką Nagrody im. Aleksandra Zelwerowicza za najlepszą kreację aktorską w sezonie 2018/2019 za rolę Mai w spektaklu „Cząstki kobiety” w reż. Kornéla Mundruczó.