WYDARZENIA TOWARZYSZĄCE 39 (copy)

Klub festiwalowy online

Od poniedziałku do soboty
20:00
Codzienne rozmowy z aktorami spektakli festiwalowych, prowadzone przez studentów Katedry Dramatu i Teatru Uniwersytetu Łódzkiego. Na żywo, szczerze, na gorąco.
Do rozmów, dzięki czatowi, mogą włączać się wszyscy obserwatorzy.
Transmisja: Facebook FST

 

Reżyseria castingu – spotkanie z …

Cykl spotkań z czterema reżyserkami castingu: Martą Kownacką, Nadią Lebik, Magdaleną Szwarcbart oraz Ewa Brodzką. Warsztaty odbędą się online, przeznaczone są wyłącznie dla studentów lat dyplomowych.


Reżyseria castingu – zamknięty warsztat dla studentów lat dyplomowych: Spotkanie z Martą Kownacką

Reżyseria castingu – zamknięty warsztat dla studentów lat dyplomowych: Spotkanie z Nadią Lebik

Reżyseria castingu – zamknięty warsztat dla studentów lat dyplomowych: Spotkanie z Magdaleną Szwarcbart


 

 


Marta Kownacka – reżyser castingu, aktorka, asystent reżysera. Pracowała przy ponad 40 filmach, min. przy „Wojnie polsko ruskiej” w reżyserii Xawerego Żuławskiego (casting, asystent reżysera, obsada aktorska [nauczycielka],), „Jesteś Bogiem” w reżyserii Leszka Dawida (casting), „Obcym niebie” w reżyserii Dariusza Gajewskiego (casting), „Sztuce kochania” w reżyserii Marii Sadowskiej (casting), „Podatku od miłości” w reżyserii Bartłomieja Ignaciuka (casting), przy filmie „Jak pies z kotem” w reżyserii Janusza Kondratiuka (casting), „Mowie ptaków” w reżyserii Xawerego Żuławskiego (casting).)Za reżyserię obsady w filmie „Sztuka kochania” była nominowana do European Casting Director Award. Pracowała także nad obsadą kilku popularnych serialii min. „Przyjaciółek”, serialu „Bodo”, serialu „Nianie w wielkim mieście” i „Belle epoque”.


Nadia Lebik – reżyser castingu i drugi reżyser. Pracowała m.in. przy takich produkcjach jak: „Dom wariatów” w reżyserii Michała Rogalskiego (casting), „Psy 3. W imię zasad” w reżyserii Władysława Pasikowskiego (casting)„ „Na chwilę, na zawsze” w reżyserii Piotra Trzaskalskiego (casting), „My Name Is Sara” w reżyserii Stevena Oritta (casting), „Kochaj” w reżyserii Marty Plucińskiej (casting, II reżyser), „Les Innocentes” w reżyserii Anny Fontaine (casting), „Planeta singli” w reżyserii Mitji Okorna (casting), „Planeta singli 2” w reżyserii Sam Akiny (casting), „Planeta singli 3” w reżyserii Sama Akiny i Michała Chacińskiego (casting),  „Sługi boże” w reżyserii Mariusza Gawrysia (II reżyser), „Listy do M. 2” w reżyserii Macieja Dejczera (casting), „The Model” w reżyserii Madsa Mathiesena (casting), „Agnieszka” w reżyserii Thomasa Emila Rudzika (casting), „Miasto 44” w reżyserii Jana Komasy (casting, II reżyser), „Warszawa” w reżyserii Leiva Igora Devolda (casting), „Bez wstydu” w reżyserii Filipa Marczewskiego (casting, II reżyser), „Mój rower” w reżyserii Piotra Trzaskalskiego (casting), „The Fourth Dimension” w reżyserii Jana Kwiecińskiego (casting), „Huśtawka” w reżyserii Tomasza Lewkowicza (casting, II reżyser, konsultacja muzyczna ds. wiolonczeli), „Droga do raju” w reżyserii Gerwazego Reguły (casting, II reżyser). Pracowała również jako reżyser obsady przy serialach „W głębi lasu”, „39 i pół tygodnia”, „Rodzina winnych”, „Krew Boga”, „Nielegalni”, „Kaprysy losu”, „Strażacy”, „Usta usta”, „Apetyt na życie”. Ponadto w kilku popularnych obsadach była zarówno reżyserem obsady, jak i drugim reżyserem np. w „Misji Afganistan”, w „Linii życia”, w „Hotelu 52”, w „Cichocie losu” i „Niani”.

Magdalena Szwarcbart – reżyser castingu, absolwentka kulturoznawstwa UAM w Poznaniu i Wyższego Zawodowego Studium Organizacji Produkcji PWSFTviT w Łodzi, członkini Polskiej i Europejskiej Akademii Filmowej, Amerykańskiej Akademii Sztuki i Wiedzy Filmowej oraz International Casting Directors Network. Pracowała przy obsadzie filmów najlepszych polskich reżyserów (m.in. Krzysztofa Zanussiego, Agnieszki Holland, Pawła Pawlikowskiego, Wojtka Smarzowskiego, Małgorzaty Szumowskiej). Pracowała także nad castingiem filmów wybitnych reżyserów zagranicznych (m.in.Stevena Spielberga, Volkera Schlondorffa, Michela Piccoli). Lubi także pracę nad obsadą seriali („Bez tajemnic”, Belfer”, „Pułapka”) .